B2B
do kasy suma: 0,00 zł
FAQ


1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji zamówień wynosi do 5 dni roboczych. Należy również doliczyć czas na dostarczenie zamówienia przez firmę kurierską. W momencie wysłania przez nas Twojej paczki otrzymasz link do jej śledzenia.

2. Czy mogę zmienić swoje zamówienie, lub adres dostawy?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem mailowym sklep@jumi.pl.

3. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne za pomocą przelewu tradycyjnego należy opłacić w terminie do 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie zostanie przez nas anulowane z powodu braku płatności. Jeżeli dokonałeś płatności po terminie skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta.

4. Czy produkt będzie jeszcze dostępny?

Nasze dostawy są realizowane regularnie, więc najlepszym sposobem na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej. Zachęcamy do regularnych odwiedzin naszej strony, dzięki temu zawsze będziesz na bieżąco z naszą ofertą i aktualnymi promocjami.

5. Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie ?

W Jumi.pl za swoje zamówienie możesz zapłacić za pomocą szybkich płatności, przelewu tradycyjnego na numer naszego konta bankowego, lub przy odbiorze paczki. Informacje o dostawach i płatnościach znajdziesz tutaj Dostawa i płatność

6. Czy mogę otrzymać fakturę?

Do każdego zamówienia generujemy automatycznie paragon. Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia, zaznaczając fakturę i wpisując dane na które ma zostać wystawiona.

7. Jak dokonać zwrotu produktów?

W naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu do 14 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy, że wyślesz oświadczenie e-mailem na adres sklep@jumi.pl bądź korespondencyjnie :JUMI Sp. z o.o. sp. k., ul. Myśliwska 34A, 95-200 Pabianice. Pełne informacje o procesie zwracania produktów znajdziesz w naszym regulaminie  www.jumi.pl/regulamin

8. Ile mam czasu na odesłanie produktów ?

Produkty należy zwrócić w terminie do 14 dni licząc od daty przesłania do nas oświadczenia o chęci dokonania zwrotu. Aby zachować termin wystarczy, że wyślesz artykuły do 14 dni ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki. Produkty powinny być w nienaruszonym stanie.

9. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer przesyłki i skontaktuj się z przewoźnikiem u którego wysyłałeś paczkę. Gdy zwrot będzie już rozliczony otrzymasz od nas powiadomienie na swój adres e-mail podany przy zamówieniu.

10. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty ?

Zwrotu dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności za pobraniem należy podać nam numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone środki za zamówienie w oświadczeniu wysyłanym do nas e-mailem bądź listownie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium